Si Dia .

 Hi , Asslamualaikum ,hari ni saya BERGADUH dengan SI DIA , saya tak tahu kenapa .Saya RINDU sesangat dengan dia dan cuba untuk call dia , tapi dia tak angkat . Then dia text saya ' Asal call?' Saya cakap laa saya rindu kat dia , dia cakap dia tak ada mood . Yee , saya mengaku sayalah orangnya yang selalu buat dia tak ada mood . Saya tak tahu kenapa saya suka sangat buat dia marah , tak ada mood . Kadang-kadang saya yang lebih ego dari SI DIA . Saya tak tahu kenapa ini semua berlaku . Saya sendiri yang ego . Ego saya sampai buat dia selalu tak ada mood . Dia selalu mengadu yang saya tak layan dia dan sibuk dengan facebook .Hmm , saya yang rugikann ?Well , B , baby mintak maaf kalau buat b tak ader mood selalu , yes i know it was my fault . Selalu buat b marahkan sayang ? Please kay b , baby mintak maaf sangatsangat atas semua kesalahan baby kat b . Tak ada niat baby nak buat semua tuu , cuma semenjak dua menjak ni baby ego terlebih okay . B maafkan baby okay . I just want you to know how MUCH ILOVEYOU<3